Ogos 2007


Assalamu’alaikum warahmatullah.

Ni Iklan DANA TA’AWUN LAJNAH KEBAJIKAN DEWAN PEMUDA PAS NEGERI TERENGGANU. Saja nak tolong pemuda negeri. DPP Kuala Terengganu pun kena buat juga rasanya…..

Sesiapa yang nak tambah pahala buaty bekalan di Akhirat, sila lah sumbangkan kewangan atau apa sahaja yang bermanfaat untuk individu berkenaan.

DANA TA’AWUN
LAJNAH KEBAJIKAN DPPNT
D/A Setiausaha Lajnah Kebajikan DPPNT
Lot 126, Kg Dusun, Kuala Ibai, Kuala Terengganu
019 915 7330 (Wan Mohd Faizul), 014 8424548 (Ustaz Zul)
Memohon sumbangan daripada muslimin dan muslimat yang ingin menyumbang sama ada dalam bentuk wang tunai , barang-barang keperluan harian, pakaian dll.

Sumbangan ini khusus untuk membantu faqir miskin, mangsa bencana alam, bantuan pelajar miskin, sakit kronik dan lain-lain.

————————————————————————————————

NAMA : ————————————————————————-

ALAMAT : ————————————————————————-

————————————————————————-

NO. TEL : ————————————————————————-

KEPADA :
SETIAUSAHA DANA TA’AWUN DPPNT
LOT 126, KG DUSUN, KUALA IBAI,
20400 KUALA TERENGGANU, TERENGGANU

Bersama-sama ini saya sertakan wang tunai /cek /wang pos/online ke akaun maybank 563064113873 atas nama dana ta’awun dppnt sebanyak RM …………………….. sebagai sumbangan jariah saya.

Yang Ikhlas,

Tarikh : ………………………

……………………………………………….
( )

*Sila hantar keratan ini untuk rekod kami.

Sukahati rakyat Malaysia sebab tak lama lagi Gwen Stefani nak datang buat konsert di Malaysia. Org yg dah kenal Gwen Stefani ni, tau la macam mane dia punye persembahan, pakaiannya dll. Ni kena tanya Khalifah Abdullah Ahmad Badawi dia pakai fatwa mana yg membolehkan konsert menjolok mata dan kurang ajor macam tu masuk ke Malaysia. Ini bukan kali pertama Malaysia terima artis antarabangsa yg takde sopan masuk MALAYSIA….
Apa tindakan kita PEMUDA2 ISLAM???

Stefani Concert in Malaysia Will Go OnGwen Stefani will not wear revealing costumes during her Aug. 21 concert after Muslim students protested her sexy outfits and steamy performances. Show organizer Maxis Communications Bhd. said the 37-year-old singer will follow the local code of ethics for foreign artists, which bans the unnecessary baring of skin. “Gwen Stefani has confirmed that her concert will not feature any revealing costumes. She will abide by the Malaysian authorities’ guidelines to ensure that her show will not be offensive to local sensitivities, ” the company said Thursday in a statement to The Associated Press. Maxis, the country’s biggest mobile phone company, hopes to attract some 9,000 people to the show, one of the stops on Stefani’s Sweet Escape world tour. The National Union of Malaysian Muslim Students, which has some 10,000 members, charged that Stefani’s skimpy outfits and cheeky performances clashed with Islamic values. “Her performance and her attire are not suitable for our culture. It promotes a certain degree of obscenity and will encourage youth to emulate the western lifestyle. The concert should be stopped,” the union’s vice president, Abdul Muntaqim, told the AP. ADVERTISEMENTEthnic Malay Muslims form about 60 percent of Malaysia’s population, with ethnic Chinese and Indians of Christian, Buddhist and Hindu faiths forming most of the rest. A senior official at the Culture, Arts and Heritage Ministry said enforcement officers would monitor the concert. Under the official guide to performing in Malaysia, a female artist must be covered from the top of her chest to her knees. No jumping, shouting or throwing of objects onstage or at the audience is allowed. Performers cannot hug or kiss, and their clothes cannot have obscene or drug-related images or messages.

« Laman Sebelumnya