Video Klip

Sehari dua ni pengguna internet duk tgh hangat sembang isu video klip yang didedahkan oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim ttg apa yg boleh dianggap sebagai konspirasi politik nasional dalam perbicaraan DSAI. Ambe dengor dan tengok, susoh betul nak faham Indian English. Lebih teruk drp English Samy Vellu….

Pak Lah kata video tu dibuat2, maknanya palsu. Kalau betul palsu, carilah yg buat video klip tu, dakwa lah…jgn main tuduh sembarangan aje…..

skrg ni mcm2 pendedahan salah laku org politik didedahkan melalui rakaman video. salah laku seks pegawai tinggi kerajaan di tempat kerja pun ada juge…….Dengor kata, Deris Jusoh pun pasang cctv di beberapa tempat dlm wisma darul iman. Agaknya nak kesan org bawa harakah masuk pejabat kot…

ambe: suka tgk video klip tok guru je…..

KAMERA

Bercakap pasal video, sudah tentulah kena ada kamera bagi sapa2 yg nak rakam video. Semenjak dua menjak ni, ambe rasa macam nak cari juge satu. tapi pitih punye pasal, kene lah pendam aje hasrat… ke ade yg nak sponsor?

Malam kejadian ‘rusuhan’ di Batu Burok, Polis rampas semua kamera wartawan. ada tu yg kene angkut dgn batang tubuh skali. sampai bgitu skali perancangan UMNO dan polis utk mengelakkan pihak BA dapat kumpul sebarang bukti video.

AMBE: Bdoa agar ada polis yg dedahkan video kezaliman UMNO.

IMAM KENE TANGKAP

Dengor kabor, ada tok imam masjid kerajaan yg kene tangkap krn terlibat dlm rusuhan. KPN pun minta sungguh2 saksi agar serah diri utk bantu siasatan. Siasatan apa ye? nak siasat yg bakar benderake, atau yg tembak suwandi dan azman ? Mana2 tok imam yg hadir maam tu mesti dah kecut perut. maklumlah kalau khutbah had hari pun tak mampu nok tolak sebab takut kene pecat @ tak dpt elaun, inikan pula polis nok gari heret balai!!

AMBE: Imam tak dok Masjid..

IMAM HADHARI

Kata kawang ambe yg juge salah seorg imam Masjid kerajaan, kite buleh beri senarai ke polis imam2 kerajaan yg beli nombor ekor, kene tangkap khalwat, hok tolak Islam, …

AMBE: Dedah cepat2, jgn kasi muka puak maksiat ni…..

ROGOL:MAKSIAT YG KEJAM

Baru2 ni kita dkejutkan oleh kes rogol dan bunuh adik Nurin Jazimin. Apa jenis manusia yg ada di Malaysia ni. itu pun bukan kali pertama kes seumpama itu. Ibubapa dah rasa tak selamat nak biarkan anak2 perempuan keluar rumah tanpa teman. Barangkali itu lah salah satu sebab Nabi junjungan sallallahu alaihi wasallam larang perempuan keluar rumah tanpa ditemani oleh mahram. Tapi orang sekarang jarang nak amal…..

AMBE: Al Fatihah untuk Nurin…

Advertisements